poniedziałek, 27 lutego 2012

Żużel

Wbrew pozorom, nie będzie to post o sporcie, a o wyśmienitym, choć mało znanym daniu. Ta potrawa jest jedną z moich ulubionych, oczywiście moja lista takich dań jest bardzo długa, ale żużel zajmuje dość wysokie miejsce. Aby Was dłużej nie trzymać w niepewności przechodzę do sedna…

Składniki(dla 2 osób):

4 sztuki kaszanki we flaku (NIE! bułczanki)

Pół łyżki smalcu lub masła

Opcjonalnie 1 cebula

Sól, pieprz (również opcjonalnie)

Wykonanie:

Kaszankę obieramy z flaka i kroimy na mniejsze części. Następnie podsmażamy ją na smalcu lub maśle do momentu aż stanie się miękka i całkowicie się „rozjedzie” i to tak naprawdę już wszystko, ale dla wybrednych smakoszy można dodać do kaszanki posiekaną podsmażoną cebulę i przyprawić solą i pieprzem.

Żużel najlepiej smakuje w towarzystwie gotowanych ziemniaków i kiszonej kapusty.

Smacznego!

1 komentarz:

  1. Jak przeczytałam to chciałam napisać "GKS WYBRZEŻE", ale ze nie o tym a kaszankę lubię bardzo to napiszę "KASZANKA GÓRĄ!" :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłeś mojego bloga, będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz warty uwagi. Pozdrawiam. Anjax