środa, 18 kwietnia 2012

Przepis ze snu

Danie jakie dziś przedstawię śniło mi się dziś w nocy. Pierwszy raz miałam tak kulinarny sen, w którym gotowałam konkretne danie. Gdy się obudziłam wiedziałam, że muszę je zrobić. Przedstawiam więc danie ze snu.

Składniki (dla 4 osób):

Ciasto kruche ( 120g masła, 250g mąki pszennej, 2 jajka)

Szpinak mrożony (1 opakowanie)

4 jajka

200g szynki gotowanej

Parmezan lub inny ser żółty

Sól, pieprz, ząbek czosnku, gałka muszkatołowa

Wykonanie:

Ze składników na ciasto kruche, wyrabiamy ciasto. Gotowe odkładamy do lodówki aby schłodziło się.

Szpinak rozmrażamy i podsmażamy, aż odparuje nadmiar wody. Doprawiamy go czosnkiem, solą, pieprzem i gałką muszkatołową. Odstawiamy aby wystygł.

Szynkę kroimy w kostkę.

Rozmącone jajka doprawiamy solą i pieprzem.

Schłodzone ciasto wykładamy na formę do tarty, łącznie z brzegami. Szpinak łączymy z szynką i jajkiem, masę wykładamy na ciasto kruche. Całość posypujemy startym serem i pieczemy 20minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni C.

Smacznego!

1 komentarz:

  1. O rany, wygląda przepysznie i zawiera wszystko to co lubię, mniam, rozmarzyłam się:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłeś mojego bloga, będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz warty uwagi. Pozdrawiam. Anjax