poniedziałek, 30 lipca 2012

Trochę inny śledź


Wciąż na diecie. Aby nie myśleć o jedzeniu pochłaniam… książki. Jednak i to nie uchroniło mnie przed rozmyślaniem o pysznościach, bo w lekturze znalazłam cytat, że główny bohater właśnie zrobił sobie śledzie w sosie musztardowym z jajkiem i szczypiorkiem… i wtedy pociekła mi ślinka;).


Składniki(dla ok. 2 osób):

Śledź marynowany w płatach (1 duży słoik)

1 mała cebula

Pęczek szczypiorku

4 jajka

Jogurt

Sól, pieprz

Chrzan


Wykonanie:

Śledzia kromy w mniejsze kawałki. Cebulę kroimy w piórka i zaparzamy w wodzie przez kilka minut. Szczypiorek drobno kroimy. Jajka gotujemy na twardo.
Śledzie, cebulę i szczypiorek łączymy z jogurtem. Doprawiamy solą, pieprzem i chrzanem. Na koniec dodajemy jajka pokrojone w ćwiartki.
Podajemy z kaszą.
Smacznego!


1 komentarz:

  1. Wczoraj też wcinałam śledzie:) Co prawda z cebulką i grzybami, ale Twoje wyglądają równie apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłeś mojego bloga, będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz warty uwagi. Pozdrawiam. Anjax