niedziela, 8 lipca 2012

Muffinki z jagodami


Tu i ówdzie widuję jagodzianki, tarty z jagodami, serniki jagodowe i inne smakowitości z tymi leśnymi owocami, jednak ja postawiłam na muffinki. Uwielbiam jagody, ich smak kojarzy mi się ze spokojem, z tym charakterystycznym leśnym wiatrem, leśnym szumem. Tak samo jak jagody, uwielbiam tę marmurkowatość jaka tworzy się w muffinkach podczas pieczenia. Koniecznie musicie spróbować.


Składniki(na 12 sztuk):

2 szklanki mąki pszennej

½ szklanki cukru

2 łyżeczki proszku do pieczenia

1 jajko

1 szklanka mleka

100g roztopionego masła lub oleju

Aromat lub ekstrakt z wanilii

2-3 garście jagód


Wykonanie:

Wszystkie składniki mieszamy, zaczynając najpierw od suchych. Masę wylewamy do 12 papilotek do ¾ wysokości.
Pieczemy 20minut w 200 stopniach C.
Smacznego!


4 komentarze:

  1. marmurkowatość jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak zrobić danie z owocami morza jakieś fajne pomysły macie proszę jest mi potrzebne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można zrobić koktajl jest nawet dobry lub owoce morza z jakimś sosem

      Usuń

Dziękuję, że odwiedziłeś mojego bloga, będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz warty uwagi. Pozdrawiam. Anjax