poniedziałek, 25 czerwca 2012

Kolorowe kulki


Ten przepis jest z rodzaju tych „bo miałam na to ogromną ochotę”. Dokładnie tak było! Gdy spojrzałam na dojrzewające porzeczki i maliny, zapragnęłam je przerobić na pyszny koktajl. Dodałam też trochę jagód, bo tak proszę Państwa, czas wybrać się do lasu po te pyszne owoce, jest ich mnóstwo.


Składniki(na 0,5l koktajlu):

Garść porzeczek czarnych

Garść porzeczek czerwonych

Garść porzeczek żółtych (tudzież zwanymi białymi)

Garść jagód

Kilka malin

Szklanka mleka

Opcjonalnie kilka łyżeczek cukru

Wykonanie:

Umyte i pozbawione ogonków owoce wrzucamy do blendera, zalewamy mlekiem i cukrem. Miksujemy i gotowe!
Koktajl nie nadaje się dla tych, którzy nie lubią drobnych pestek, tutaj jest ich całe mnóstwo;).
Smacznego!


1 komentarz:

Dziękuję, że odwiedziłeś mojego bloga, będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz warty uwagi. Pozdrawiam. Anjax