czwartek, 15 marca 2012

Makaron ze szpinakiem i tuńczykiem

Po małej przerwie wracam do gotowania. Jestem bojowo nastawiona, bo w moim życiu nastąpiły niemałe zmiany, dlatego mam też dużo nowych pomysłów i chęci do pracy. Dziś coś naprawdę pysznego i szybkiego.

Składniki (dla 2-3 osób):

500g dowolnego makaronu (u mnie penne)

Paczka mrożonego szpinaku, rozdrobnionego

2 puszki tuńczyka, jedna w kawałkach, druga rozdrobnionego

Łyżka masła

Oliwa z oliwek

2 ząbki czosnku

Przyprawy: sól, pieprz, gałka muszkatołowa

Wykonanie:

Makaron gotujemy na półtwardo. Na patelni rozgrzewamy odrobinę oliwy i podsmażamy szpinak. Smażymy go bez pokrywki, aby odparował z wody. Następnie przyprawiamy go solą, pieprzem i gałką muszkatołową. Dodajemy starty czosnek oraz łyżkę masła. Całość podsmażamy jeszcze chwilę. Dodajemy tuńczyka, wcześniej odcedzając go z zalewy.

Odcedzony makaron wrzucamy do szpinaku i tuńczyka. Mieszamy dokładnie.

Smacznego!

3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie proste i szybkie dania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne , sprawdziłam osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega przepis, polecam dodać troszkę prażonego łuskanego słonecznika :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłeś mojego bloga, będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz warty uwagi. Pozdrawiam. Anjax