piątek, 1 lipca 2011

Makaron na słodko z serem i owocami

Na pewno każdy z Was jako dziecko jadał makaron na słodko, przeważnie z białym serem i sokiem owocowym. Ja postanowiłam nieco odświeżyć wspomnienia i przygotowałam danie obiadowe z makaronu i sera na słodko z dodatkiem owoców. Na pewno przypadnie do gustu dzieciakom.

Składniki:

Makaron świderki (ilość dostosować do liczby głodnych;))

Ser biały (może być taki z wiaderka)

1 kostka twarogu

Mleko lub jogurt

2-3łyżki cukru

Kilka kropel olejku waniliowego

Owoce ( u mnie były to porzeczki, kiwi i brzoskwinia)

Wykonanie:

Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu. Ser z wiaderka i twaróg miksujemy blenderem na gładką masę, dodajemy mleka lub jogurtu aby masa przypominała gęsty sos. Mieszamy. Słodzimy. Dodajemy porzeczki (ja użyłam czerwonych i żółtych-przez niektórych nazywane też białymi), a kiwi i brzoskwinie miksujemy w osobnym naczyniu na papkę. Dodajemy owocową papkę do sera i mieszamy.

Można podawać na ciepło lub na zimno.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że odwiedziłeś mojego bloga, będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz warty uwagi. Pozdrawiam. Anjax